Bieži uzdotie jautājumi. 

 Laipni lūdzam mūsu liftu uzņēmuma FAQ (bieži uzdotie jautājumi) lapā! Šeit mēs esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus un atbildes, lai sniegtu jums visu nepieciešamo informāciju par mūsu liftiem un pakalpojumiem. Ja jums ir kādi jautājumi, kas nav atrodami šajā lapā, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu.

1. **Kā izvēlēties pareizo liftu manai ēkai?**
    Mēs piedāvājam plašu liftu klāstu, tostarp pasažieru, kravas, panorāmas un ratiņkrēslu liftus. Mūsu eksperti palīdzēs jums izvēlēties labāko variantu atbilstoši jūsu vajadzībām un ēkas īpašībām.

2. **Kāds ir lifta uzstādīšanas laiks?**
    Uzstādīšanas laiks var atšķirties atkarībā no lifta veida un projekta sarežģītības. Mūsu speciālisti saskaņos ar jums darba grafiku, lai samazinātu ietekmi uz jūsu darbību.

3. **Kas ir iekļauts lifta pakalpojumā?**
    Nodrošinām pilnu servisa paketi, kas ietver regulāras tehniskās apskates, iekārtu apkopi, nolietoto detaļu nomaiņu un operatīvu remontu. Mēs garantējam jūsu lifta drošu darbību.

4. **Kā tiek nodrošināta drošība liftos?**
    Mūsu lifti atbilst visiem drošības standartiem. Mēs uzstādām uzlabotas drošības sistēmas, tostarp avārijas bremzēšanas sistēmas, durvju iestrēgšanas kontroli un daudzas citas.

5. **Kuri lifti ir piemēroti, lai uzlabotu invalīdu pieejamību?**
    Mēs piedāvājam liftus, kas īpaši izstrādāti, lai nodrošinātu ērtu piekļuvi un komfortu invalīdiem. Šie lifti atbilst visiem pieejamības standartiem un nodrošina ērtu lietošanu.

6. **Kā sazināties ar atbalsta komandu?**
    Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības, mūsu servisa speciālisti ir gatavi jums palīdzēt. Jūs varat sazināties ar mums pa tālruni +371 26820410, e-pastu [email protected] vai aizpildot mūsu tiešsaistes saziņas veidlapu.

Mūsu lifti nodrošina uzticamu un mūsdienīgu risinājumu jūsu ēkai. Mēs esam apņēmušies nodrošināt augsta līmeņa pakalpojumus un apmierināt visas jūsu vertikālās transporta vajadzības.

This website uses cookies